SEMAKAN DAFTAR PEMILIH SPR

SEMAKAN DAFTAR PEMILIH SPR

22 April 2012

Bahang pilihanraya Malaysia ke-13 semakin terasa. Bagaikan paluan gendang semakin rancak dan kuat. Parti-parti politik semakin giat mengerakkan jentera pilihanrayanya. Hampir pasti tarikh pilihanraya akan diketahui dalam sebulan atau 2 bulan dari sekarang. Ramai menjangkakan bahawa pilihanraya paling sengit, panas dan mendebarkan dalam sejarah negara akan diadakan antara bulan Mei dan Jun 2012.

Pilihanraya ini penting bagi setiap rakyat Malaysia untuk menentukan siapa pemimpin dan kerajaan yang akan membawa Malaysia terus hidup dan maju dalam persada dunia. Justeru, sebagai rakyat yang bertanggungjawab dan cintakan negara, adalah menjadi tugas dan tanggunjawab kita untuk membuang undi pada hari mengundi.

Sebagai tanda tanggungjawab, ERAKITA mengajak sahabat dan pengunjung ERAKITA untuk menyemak nama anda dalam DAFTAR PEMILIH yang dikeluarkan oleh Suruhanjaya Pilihanraya (SPR). Caranya mudah saja. Anda hanya klik alamat ini dan anda akan mendapat apa yang anda kehendaki. Anda cuma memasukkan nombor kad pengenalan anda dan anda akan dapati butiran terperinci seperti tempat mengundi bagi Parlimen dan DUN. Hanya Klik alamat ini:

http://daftarj.spr.gov.my/NEWDAFTARJ

Selamat menunaikan tanggungjawab anda sebagai rakyat Malaysia. Undilah pilihan anda. Sesungguhnya undi anda adalah rahsia!

About ERAKITA

TERUSKAN LANGKAH USAH BERHENTI

Posted on 22 April 2012, in PELBAGAI, UNDANG-UNDANG. Bookmark the permalink. 2 Komen.

  1. terima kasih info ni kio. teruskan berinformasi. Ada juga ke ke blog etuza , saya tambah nama blog Pesona Etuza Warna-warna kehidupan.

    • Alhamdulillah. Sama-sama kita berkongsi info bermanfaat dan terkini. Semoga ada manfaatnya. Blog Etuza memang “GEMERCIK”. Banyak memaparkan realiti kehidupan, khususnya nilai-nilai murni dan indah dalam berkeluarga, rumahtangga dan masyarakat. Teruskan usaha yang murni itu. Erakita amat tersentuh dengan tulisan ETUZA mengenai kisah tragis pelajar tergelencir di tanda yang membawa kepada kejutan dan kehilangan permata oleh keluarganya yang tersayang. Terimakasih ETUZA

Tinggalkan komen