UBAT DARI SUMBER BABI

UBAT DARI SUMBER BABI

26 April 2011

Sebuah buku yang baru diterbitkan sejak Oktober 2010 lalu, edaran Cresent News (K.L) Sdn. bhd bertajuk UBAT daripada sumber BABI dan pilihan alternatif kini berada dalam pasaran. ERAKITA sempat membeli satu naskah semasa berkunjung ke Pameran Buku Antarabangsa Kuala Lumpur kelmarin. Pameran tersebut bermula sejak 22 April dan akan berakhir pada 1 Mei 2011.

Menariknya, buku berkenaan adalah julung kalinya diterbit dan berada di pasaran. Melihat kepada tajuknya sahaja sudah mampu menarik perhatian. Lebih menarik, penulisnya adalah anak kelahiran Tawau Sabah. Penulisnya, Abdul Rahman merupakan lulusan Sarjana Muda Farmasi dari Universiti Islam Antarabangsa Malaysia (UIAM).

Buku tersebut menyenaraikan lebih dari 90 jenis ubat daripada BABI. Bagi Erakita, buku ini harus dimiliki oleh pengamal perubatan khususnya para doktor perubatan dan masyarakat Islam amnya. Kandungannya amat berfaedah dan banyak ilmu mengenai ubat-ubatan yang mengandungi unsur babi dapat ditemui. Persoalan mengapa kebanyakan ubat-ubatan yang kritikal mengandungi unsur babi ada jawabannya dalam buku tersebut.

http://www.rahsiaubatbabi.com

dan

http://www. kedaibuku.net

Semoga anda menemui banyak informasi berguna dalam buku tersebut.

About ERAKITA

TERUSKAN LANGKAH USAH BERHENTI

Posted on 26 April 2011, in AGAMA, KESIHATAN. Bookmark the permalink. Tinggalkan komen.

Tinggalkan komen